piątek, 28 lutego 2014

Czemu baterie się psują?

Ave, dawno nic nie pisałem na tym blogu, najwyższy czas nadrobić zaległości. Przydarzyła mi się dzisiaj wkurzająca rzecz – bateria w moim laptopie umarła. Kompletnie. Laptop nie podłączony do prądu trzyma na naładowanej baterii maksymalnie 2 minuty. To zmusiło mnie aby napisać tego posta. Naprawa laptopów Rybnik

Wiadomo, że wszystko co zasilane jest bateriami prędzej czy później się wyczerpie, należy wtedy taki sprzęt naładować. Po kilku latach (nie więcej niż 2-3) bateria kompletnie traci swoją pojemność. Można tego uniknąć na kilka sposobów. Wyjąć baterię zawsze, gdy jest już w pełni naładowana i pracować dalej na zasilaczu, jeżeli jest to możliwe. Ładować baterię gdy jest w połowie pusta, a nie czekać na pełne rozładowanie. Ładować do około 95% naładowania. Te czynności przedłużą okres przydatności waszych baterii do nawet 7 lat! Ja niestety tego nie stosowałem i moja bateria padła po dwóch.

Co zrobić, gdy nasza bateria jednak się zepsuła? Cóż należy najlepiej zakupić nową, albo już zawsze być niewolnikiem gniazdka :) Tyle na dzisiaj, dzięki, cześć.Warto rzucić okiem także na Naprawa laptopów Rybnik Naprawa laptopów Rybnik - to całkiem niezłe Na ten temat napisali także na Naprawa laptopów Rybnik Polecam również Naprawa laptopów Rybnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz